Produktbild 1
20,60 €
inkl. MwSt.

1

Beim Verlag bestellbar, führen wir nicht (mehr).

"The 4 Ps in Marketing-Mix" are part of each marketer's basic knowledge of the subject. Marketing expert Werner Pepels explains the individual instruments of the marketing mix:°°°°- Product policy (product marketing, performance mix and program design),°°°°- Pricing policy (countervalue mix and effective pricing),°°°°- Promotion policy (classical advertising, online media mix and non-classical advertising),°°°°- Placing policy (distribution mix and sales operations).°°°°Theory-based explanation ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • The 4Ps in Marketing-Mix
  • A German perspective
  • Pepels, Werner
  • Kartoniert, 253 S.
  • 86 schw.-w. Tab.
  • Sprache: Englisch
  • 15.3 x 22.7 cm
  • ISBN-13: 978-3-8305-5102-7
  • Titelnr.: 94660920
  • Gewicht: 363 g
  • BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag (2021)
  • BWV Berliner Wissenschafts-Verlag GmbH ein Imprint der Franz Steiner Verlag Gmb
  • Maybachstr. 8

    70469 Stuttgart

    service@dav-medien.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Werner Pepels

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.