Produktbild
Pepels, WernerThe 4Ps in Marketing-MixA German perspective
Kartoniert, BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag (2021)
19,60 €
inkl. MwSt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
Beim Verlag bestellbar, führen wir nicht (mehr).

"The 4 Ps in Marketing-Mix" are part of each marketer's basic knowledge of the subject. Marketing expert Werner Pepels explains the individual instruments of the marketing mix:°°°°- Product policy (product marketing, performance mix and program design),°°°°- Pricing policy (countervalue mix and effective pricing),°°°°- Promotion policy (classical advertising, online media mix and non-classical advertising),°°°°- Placing policy (distribution mix and sales operations).°°°°Theory-based explanation ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

The 4Ps in Marketing-Mix

A German perspective

Pepels, Werner

Kartoniert, 253 S.

86 schw.-w. Tab.

Sprache: Englisch

15.3 x 22.7 cm

ISBN-13: 978-3-8305-5102-7

Titelnr.: 94660920

Gewicht: 363 g

BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag (2021)

BWV Berliner Wissenschafts-Verlag GmbH ein Imprint der Franz Steiner Verlag Gmb

Maybachstr. 8

70469 Stuttgart

service@dav-medien.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Werner Pepels
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.