
- Pepels, Werner
The 4Ps in Marketing-Mix
- A German perspective
- Kartoniert,
- BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag
- (2021)
20,60 €
inkl. MwSt.
Beim Verlag bestellbar, führen wir nicht (mehr).
"The 4 Ps in Marketing-Mix" are part of each marketer's basic knowledge of the subject. Marketing expert Werner Pepels explains the individual instruments of the marketing mix:°°°°- Product policy (product marketing, performance mix and program design),°°°°- Pricing policy (countervalue mix and effective pricing),°°°°- Promotion policy (classical advertising, online media mix and non-classical advertising),°°°°- Placing policy (distribution mix and sales operations).°°°°Theory-based explanation ...
Weiterempfehlen:
DETAILS
- The 4Ps in Marketing-Mix
- A German perspective
- Pepels, Werner
- Kartoniert, 253 S.
- 86 schw.-w. Tab.
- Sprache: Englisch
- 15.3 x 22.7 cm
- ISBN-13: 978-3-8305-5102-7
- Titelnr.: 94660920
- Gewicht: 363 g
- BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag (2021)
- BWV Berliner Wissenschafts-Verlag GmbH ein Imprint der Franz Steiner Verlag Gmb
Maybachstr. 8
70469 Stuttgart
service@dav-medien.de
Bewertungen (0)
Jetzt bewerten